Tenet na Game Boy Advance. Film zmieścił się na 5 kartridżach
Christopher Nolan jest jednym z twórców, który nie może pogodzić się z decyzją WarnerMedia, by największe światowe premiery odbywały się w domach widzów. Jego zdaniem takie produkcje jak „Tenet” są tworzone dla kinowych sal i wielkich wydarzeń, więc jeden z YouTuberów postanowił przenieść film na Game Boy'a Advance. Cała produkcja zmieściła się na pięciu kartridżach.
W zeszłym roku Christopher Nolan w wielu negatywnych słowach wypowiedział się o pomyśle WarnerMedia, by zapewnić największe, światowe premiery Warner Bros. w podwójnej dystrybucji – w kinach oraz HBO Max. Sytuację śledził Bob Wulff, który postanowił pokazać swój sprzeciw takiemu myśleniu.
„Wiesz, w samym środku globalnej pandemii [Christopher Nolan] powiedział: 'To jest film, którego obraz i dźwięk naprawdę musi być podziwiany w kinach na dużym ekranie'. Więc natychmiast pomyślałem: tak, dokładnie, musimy niezwłocznie umieścić to na Game Boyu.”
Bob Wulff podzielił 150-minutowy film na pięć 30-minutowych fragmentów, każdy skompresował do rozdzielczości 192x128 i zredukował do 6 klatek na sekundę (jedna czwarta rzeczywistego framerate'u filmu). Następnie przeniósł pliki na prawdziwe kartridże do GBA, zaprojektował nawet okładki i w taki sposób mógł zakończyć ten ciekawy projekt.
Całość przypomina oficjalne GBA Video, które w latach 2004-2007 były wydawane w Ameryce Północnej. Na dowód YouTuber przygotował film – zachęcam do jego zobaczenia, ponieważ trzeba przyznać, że jest to ciekawy pomysł.