Terraria rozeszła się już w nakładzie 35 mln egzemplarzy
Terraria jest jednym z największych niezależnych hitów w dziejach naszej branży, a jego popularność sprawiła w pewnym momencie, że jednocześnie w tytuł Re-Logic grało blisko 500 tysięcy osób.
Re-Logic rozpoczęło pracę nad swoim wielkim hitem już w 2011 roku, kiedy to tytuł trafił do sprzedaży w ramach swego rodzaju wczesnego dostępu. Od tego czasu deweloperzy włożyli w swój projekt około dekadę życia i słusznie zbierają z tego obfite owoce.
W 2020 roku twórcy poinformowali, że ich dzieło zakupiło równo 30 mln graczy, zaś ostatnio poinformowali o dodatkowych 5 milionach sprzedanych kopii w przeciągu 12 miesięcy. Niezależny dwuwymiarowy konkurent dla Minecrafta dostępny jest na niemalże wszystkich możliwych sprzętach do grania, począwszy na urządzeniach mobilnych, przez konsole, a na Google Stadia skończywszy!
W ramach tych 35 milionów sprzedanych egzemplarzy największy udział mają oczywiście pecety, gdzie zakupiliśmy 17,2 mln kopii, dalej znajdują się smartfony i inne urządzenia mobilne, gdzie kupiono 9,3 mln egzemplarzy Terrarii, zaś na końcu są konsole z 8,5 mln sprzedanych sztuk. 18 marca 2021 roku, czyli kilka dni temu gra wylądowała na Google Stadia - pomimo tego, że twórca zaklinał się, iż kończy współpracę z Google.