Ghostrunner w 120 fps i 4K na PS5 i XSX|S. Znamy datę premiery
Ghostrunner zmierza na kolejne platformy i właśnie poznaliśmy szczegóły wydania na PlayStation 5 i Xboksy Series X|S. Polacy zamierzają w pełni wykorzystać możliwości nowych konsol i zapewnią rozgrywkę w 120 klatkach na sekundę przy rozdzielczości 4K.
W ostatnich dniach zapowiedziano Ghostrunner 2, ale wydawca 505 Games wraz z deweloperami i partnerami All In! Games, One More Level, 3D Realms oraz Slipgate Ironworks nie zapominają o pierwszej odsłonie i najnowszych urządzeniach. Już wcześniej potwierdzono przygotowanie edycji na PlayStation 5 i Xboksy Series X|S, a teraz otrzymaliśmy konkrety.
Ghostrunner zadebiutuje na PS5 i XSX|S już 28 września – w tym dniu odbędzie się premiera gry w fizycznym i cyfrowym wydaniu, a dodatkowo 25 czerwca na półkach sklepowych pojawi się pudełkowa edycja na Nintendo Switcha.
Posiadacze najnowszych konsol Sony oraz Microsoftu mogą liczyć na znaczące ulepszenia – deweloperzy podkręcą grafikę, wydajność oraz wykorzystają możliwości platform:
„Przecinaj cyborgi, przeskakując przez otchłanie w postprocesowanym HDR i ray tracingu w trybie Fidelity oraz słuchając trójwymiarowych dźwięków. Gra wykorzystuje również możliwości haptyczne kontrolera DualSense na PS5. Ładujący się natychmiast cyberpunkowy świat, w którym musisz podejmować decyzje w ułamku sekundy, wygląda jeszcze bardziej brutalnie w rozdzielczości 4K/120 klatkach na sekundę”.
Tytuł został wyceniony na 29,99 euro (pudełka i cyfra), ale posiadacze Ghostrunnera na PlayStation 4 i Xboksa One mogą liczyć na darmowe ulepszenie. W niedalekiej przyszłości sprawdzimy pierwsze materiały, które pokazują najnowsze wydanie.