Forspoken na nowych ujęciach. Gra ma zapewnić „najlepszą jakość grafiki” w produkcjach z otwartym światem
Square Enix nie rozpoczęło jeszcze wielkiej kampanii marketingowej Forspoken, która mogłaby przybliżyć szczegóły nowego IP, jednak Takeshi Aramaki z Luminous Productions opowiedział o grze. Szef studia pokazał nowe ujęcia i przygotowuje graczy na wyjątkową oprawę.
Forspoken to jedna z next-genowych produkcji zmierzających wyłącznie na PS5 i PC. Sony zadbało o czasową, konsolową ekskluzywność, przez co jak na razie użytkownicy Xboksów Series X|S nie zapoznają się z grą.
W ramach serii pokazów prezentujących możliwości AMD FidelityFX Super Resolution na jednym z materiałów zagościł przedstawiciel Luminous Productions. Takeshi Aramaki, szef studia, potwierdził, iż wdrożenie technologii AMD jest bardzo proste – wystarczy na to jeden dzień.
Japończyk zapowiedział, że deweloperzy pracują nad tym, by Forspoken oferowało najlepszą grafikę w historii produkcji w otwartych światach:
„Wizją naszego studia jest 'tworzenie gier niepodobnych do niczego, czego doświadczyliśmy wcześniej, łącząc najnowsze technologie ze sztuką. Wdrożenie najnowocześniejszej technologii AMD w procesie tworzenia gry Forspoken jest ucieleśnieniem tej filozofii. W Forspoken dążymy do osiągnięcia jak najlepszej jakości oprawy wizualnej, jaką kiedykolwiek widziano w grze z otwartym światem”.
Forspoken już korzysta z AMD FSR, osiągając „znaczący wzrost wydajności” w trakcie rozgrywki w rozdzielczości 4K oraz przy 60 klatkach na sekundę.
Na filmie zobaczycie kilka wcześniej nieujawnionych scen z pozycji, które powinny zwrócić uwagę graczy wyczekujących na nowe IP. Square Enix ma w rękach intrygujący świat zapowiadający się całkiem obiecująco.