Firefight w Halo: Reach - 7 minut gameplayu
Pojawił się materiał filmowy przedstawiającym siedem minut gameplayu, prosto z multiplayera Halo: Reach - trybu "Firefight". Deweloper ponownie stawia na co-op, ale tym razem dodaje łatwość personalizacji rozgrywki.
Pojawił się materiał filmowy przedstawiającym siedem minut gameplayu, prosto z multiplayera Halo: Reach - trybu "Firefight". Deweloper ponownie stawia na co-op, ale tym razem dodaje łatwość personalizacji rozgrywki.
Firefight (po raz pierwszy obecne w Halo 3: ODST) umożliwia kooperację maksymalnie czterech graczy naraz poprzez Xbox Live, albo dwóch graczy poprzez split-screen na jednej konsoli. Bungie najbardziej chwali się zaawansowanymi możliwościami personalizacji plansz - gracze mogą np. modyfikować skład fal adwersarzy oraz długość ofensywy poszczególnych składów przeciwników. Zmieniać można czas trwania spotkania, rozkład broni, czas respawnu, ilość żyć na starcie, a także modyfikować szybkość naszego bohatera, zakres obrażeń zadawanych przez broń, cechy pancerza itd.