The Ascent wielkim sukcesem. Wydawca nigdy nie osiągnął tak dobrego startu
Twórcy The Ascent skorzystali na dobrej promocji gry. Tytuł trafił do Xbox Game Pass na premierę, ale i tak zdołał osiągnąć rekordowy start dla Curve Digital. Firma świętuje i najwidoczniej możemy liczyć na więcej.
The Ascent trafiło na rynek w zeszłym tygodniu i choć pozycja zebrała mieszane opinie wśród pierwszych recenzji, to jednak możemy potwierdzić, że Curve Digital mówi o gigantycznym sukcesie. Gra w premierowy weekend wygenerowała ponad 5 mln dolarów i znalazła się na pierwszym miejscu w globalnym rankingu sprzedaży Steam – wydawca jeszcze nigdy nie mógł mówić o takich rezultatach.
„The Ascent to pierwsza gra z Curve, w której nasz nowy zespół był w stanie znacząco zaznaczyć swoją obecność, ściśle współpracując z deweloperem i naszymi partnerami platformowymi. Ten sukces jest rezultatem prawdziwego wysiłku zespołowego w całej firmie, pojawienia się nowego kierownictwa i talentów oraz jest prawdziwym odzwierciedleniem naszego nowego podejścia, polegającego na skupieniu się na deweloperach i graczach we wszystkim, co robimy” - skomentował prezes Curve John Clark
Wydawca potwierdza, że ponad 1700 kanałów YouTube oraz twórców na Twitchu transmitowało rozgrywkę, która łącznie wygenerowała ponad 10 mln wyświetleń. The Ascent zanotowało na premierę także mnóstwo publikacji – tytuł pod względem zasięgu PR osiągnął jednego dnia wyniki, które przekroczyły nawet rezultaty generowane przez pozycje AAA.
Curve Digital podkreśla, że udało się stworzyć pozytywne zainteresowanie twórców i streamerów, którzy chętnie pokazywali grę, więc przeniosło się to na sprzedaż. Autorzy The Ascent podkreślili, że zostali „przytłoczeniu pozytywnym odzewem” i twórcy podziękowali wszystkim graczom.
Warto przypomnieć, że The Ascent jest dostępny od dnia premiery w Xbox Game Pass.