The Ascent wygląda pięknie w ujęciu kamery FPP. Gra zaskakuje szczegółami grafiki
The Ascent podzieliło recenzentów, którzy wystawiali tytułowi tak różne oceny jak 5/10 i 9/10. Gra sprzedaje się mimo wszystko znakomicie.
Pisaliśmy już o świetnej sprzedaży The Ascent na Steam (tytuł prześcignęły w najnowszym rankingu tylko pre-ordery Back 4 Blood). Gra przyciąga do siebie nie tylko ciekawym gameplayem, ale również bardzo ładną grafiką.
Jest sporo osób, które chciałoby się przyjrzeć pięknie wykonanym obiektom z The Ascent z bliska. Dla takich graczy najlepszą opcją jest pobranie Universal Unreal Engine 4 Unlockera, co można zrobić za darmo na stronie Github. Następnie w pecetowej wersji gry wystarczy skorzystać z okna-konsoli komend i wpisać "toggledebugcamera", co uwalnia nasz wirtualny obiektyw ze schematów narzuconych przez deweloperów.
Jak widać na filmiku poniżej The Ascent wyglądałby znakomicie również jako tytuł z kamerą FPP (tytuł oferuje domyślnie mocno oddalone ujęcie TPP, wysoko nad głowami postaci). Modele 3D w grze są bardzo szczegółowe, a ogólny poziom wykonania lokacji naprawdę wysoki (deweloperzy zadbali nawet o takie detale jak dobrze widoczne artykuły w magazynach).