The Ascent z lepszą wydajnością i licznymi poprawkami. Neon Giant usprawnia cyberpunkowy hit
Zaskakująco mocne The Ascent doczekało się właśnie kolejnych poprawek. Sprawdźmy, jakie nowości przynosi aktualizacja gry.
The Ascent okazało się świetną produkcją, która jednak borykała się z pewnymi problemami z wydajnością na PC w dniu premiery. Nie każdy zgłaszał problemy, ale część graczy miała kłopoty przede wszystkim z zacinaniem animacji i ogólnym zawieszaniem software'u.
Właśnie wprowadzono Patch numer 2, który ma naprawiać przede wszystkim wspomniane problemy z wydajnością w The Ascent. Jeśli mieliście problem z zaliczeniem pewnych osiągnięć w grze, ten aspekt też powinien już zostać załatany. Pliki z Patchem 2 są już gotowe do pobrania.
Zmiany w patchu 2 do The Ascent:
Wydajność:
- DX12 jest teraz domyślną opcją dla Windows Store
- DX11 jest teraz wspierane przez Windows Store.
- Wprowadzono liczne ulepszenia zmniejszające zacinanie animacji na DX11 i DX12.
- Domyślnie Ray Tracing jest wyłączony na wszystkich platformach.
Stabilność (wszystkie platformy):
- Naprawiono zawieszanie gry w trybie Single Player i Coop.
- Save Progress (wszystkie platformy).
- Poprawiono problem sprawiający, że tracono wyposażenie.
Gameplay:
- Naprawiono problem, który sprawiał, że nie pojawiał się FullChrome w Misji 2.
- Naprawiono działanie "Sell All Duplicates".
- Zmniejszono częstotliwość wypowiedzi Kiry, kiedy zabijani są cywile.
- Osiągnięcia (wszystkie platformy):
Poprawiono problemy z wieloma osiągnięciami.
Inne poprawki:
- Naprawiono problemy z detekcją kolizji.
Sprawdźcie przy okazji, jak niesamowicie The Ascent wygląda w trybie kamery FPP.