The Ascent z lepszą wydajnością i licznymi poprawkami. Neon Giant usprawnia cyberpunkowy hit

Gry
1141V
The Ascent z lepszą wydajnością i licznymi poprawkami. Neon Giant usprawnia cyberpunkowy hit
Bartosz Dawidowski | 02.09.2021, 08:17

Zaskakująco mocne The Ascent doczekało się właśnie kolejnych poprawek. Sprawdźmy, jakie nowości przynosi aktualizacja gry.

The Ascent okazało się świetną produkcją, która jednak borykała się z pewnymi problemami z wydajnością na PC w dniu premiery. Nie każdy zgłaszał problemy, ale część graczy miała kłopoty przede wszystkim z zacinaniem animacji i ogólnym zawieszaniem software'u.

Dalsza część tekstu pod wideo

Właśnie wprowadzono Patch numer 2, który ma naprawiać przede wszystkim wspomniane problemy z wydajnością w The Ascent. Jeśli mieliście problem z zaliczeniem pewnych osiągnięć w grze, ten aspekt też powinien już zostać załatany. Pliki z Patchem 2 są już gotowe do pobrania.

Zmiany w patchu 2 do The Ascent:

Wydajność:

  • DX12 jest teraz domyślną opcją dla Windows Store
  • DX11 jest teraz wspierane przez Windows Store.
  • Wprowadzono liczne ulepszenia zmniejszające zacinanie animacji na DX11 i DX12.
  • Domyślnie Ray Tracing jest wyłączony na wszystkich platformach.

Stabilność (wszystkie platformy):

  • Naprawiono zawieszanie gry w trybie Single Player i Coop.
  • Save Progress (wszystkie platformy).
  • Poprawiono problem sprawiający, że tracono wyposażenie.

Gameplay:

  • Naprawiono problem, który sprawiał, że nie pojawiał się FullChrome w Misji 2.
  • Naprawiono działanie "Sell All Duplicates".
  • Zmniejszono częstotliwość wypowiedzi Kiry, kiedy zabijani są cywile.
  • Osiągnięcia (wszystkie platformy):

Poprawiono problemy z wieloma osiągnięciami.

Inne poprawki:

  • Naprawiono problemy z detekcją kolizji.

Sprawdźcie przy okazji, jak niesamowicie The Ascent wygląda w trybie kamery FPP.


Źródło: https://steamcommunity.com/games/979690/announcements/detail/2987563339317321641

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper