Alan Wake Remastered z pierwszymi szczegółami. Gra ma zaoferować ray tracing
Jeszcze w tym tygodniu ma odbyć się prezentacja Alan Wake Remastered, ale zanim Remedy Entertainment przedstawi grę – pojawiły się kolejne szczegóły dotyczące przygody pisarza. Pozycja miała zostać odtworzona na silniku Control.
Pierwszy przeciek o Alan Wake Remastered pojawił się w Epic Games Store, ale w weekend informowaliśmy o pojawieniu się w gry w sklepie. Tytuł ma zostać ujawniony już w tym tygodniu, a redakcja Nintendopal otrzymała kolejne szczegóły dotyczące pozycji.
Według uzyskanych konkretów – Alan Wake Remastered ma korzystać z Northlight Engine, na którym Remedy Entertainment stworzyło Control. Tytuł ma zaoferować ray tracing i dzięki temu produkcja zostanie upiększona na PlayStation 5, Xboksach Series X|S i PC.
Redakcja wspomina, że efekt nie pojawi się na konsolach poprzedniej generacji, ale na PlayStation 4 i Xboksach One możemy liczyć na wyższą rozdzielczość i poprawki. Aktualnie redakcja nie słyszała o wersji na Nintendo Switcha – choć ta może się pojawić za pomocą chmury.
Alan Wake Remastered ma działać w 60 klatkach na sekundę. Jeśli szczegóły mają zostać potwierdzone, to pewnie w najbliższych dniach (jutro?) zobaczymy zwiastun, który pozwoli nam przygotować się na powrót tej serii.