Sherlock Holmes: Chapter One powstawał spokojnie. Twórcy chwalą się, że uniknęli crunchu
Kilka dni temu poznaliśmy datę premiery najnowszej pozycji o kultowym detektywie, Sherlocku. Jak się okazuje, projekt udało się dowieść bez koniecznych nadgodzin.
Na Sherlock Holmes: Chapter One bez wątpienia czekają wszyscy fani produkcji detektywistycznych oraz charakternego śledczego stawiającego na swoje zdolności dedukcji. Pozycja ma trafić do wszystkich fanów kultowego Sherlocka i zaoferować rozgrywkę na miarę nowej generacji konsol. Potwierdził to choćby fakt, że gra trafi najpierw na PS5, XSX oraz PC.
Zaledwie wczoraj poznaliśmy natomiast datę premiery gry, której towarzyszył zupełnie nowy zwiastun. Jak się okazuje, zadebiutuje ona już 16 listopada 2021 roku (na PS4 i XO dopiero w 2022). Bardzo interesującą informacją na Twitterze podzieliło się samo Frogwares, a więc ekipa, która odpowiada za produkcję rzeczonego tytułu. Zdradzili, że gra została stworzona w 100% bez jakiegokolwiek crunchu.
To oczywiście spotkało się z niebywale ciepłym odbiorem ze strony wielu fanów, którzy mają w zwyczaju krytykować nadgodziny, które narzucane są na pracowników studiów przed samą premierą gry, aby tylko dowieźć ją do końca. Z drugiej strony znaleźli się też tacy, którzy zwyczajnie nie uwierzyli, twierdząc, że w dzisiejszych czasach jest to zwyczajnie niemożliwe. Jak Wy zapatrujecie się na tę kwestię?
Sherlock Holmes Chapter One is coming out this November 16th.
— Frogwares (@Frogwares) September 17, 2021
And it has been made 100% with 0 crunch.
None whatsoever.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Sherlock Holmes: Chapter One.