Death Stranding: Director's Cut na porównaniu PS5, PS4 i PC. Gameplay z misji, wyścigów oraz nowości
Pierwsze oceny Death Stranding: Director's Cut potwierdzają wysoką jakość rozgrywki, ale warto również sprawdzić materiały wideo, które pokazują różnice w oprawie oraz pozwalają zapoznać się z nowymi elementami rozgrywki. Gameplay pokazuje nawet tryb wyścigów.
Hideo Kojima nie zawiódł i Death Stranding: Director's Cut zbiera bardzo dobre oceny. Jest to bez wątpienia kapitalna okazja dla graczy, którzy nie zapoznali się z produkcją na PlayStation 4 lub PC, ponieważ teraz otrzymają rozbudowaną i dopieszczoną przygodę.
Death Stranding: Director's Cut na PlayStation 5 otrzymał cztery tryby (dla porównania wersja z PS4):
- PS4: 1080p 30FPS
- PS4 Pro: 2160p 30FPS
- PS5: 2160p 60FPS (Quality Mode) / 1800p 60FPS (Performance Mode) / 3840x1620p 60FPS (Ultrawide Quality Mode) / 3200x1350p 60FPS (Ultrawide Performance Mode)
Death Stranding: Director's Cut we wszystkich trybach na PlayStation 5 działa w 60 klatkach na sekundę – gracze mogą liczyć na drobne poprawki w niektórych modelach postaci, w jakości wody, dopracowano roślinność oraz okluzję otoczenia. Odległość rysowania jest nadal najlepsza na PC, ale na PS5 łatwo dostrzeżecie progres względem PS4.
Na poniższych materiałach zobaczycie rozgrywkę z nowych elementów – ostrzegam oczywiście przed spoilerami. Death Stranding: Director's Cut oferuje także wyścigi i w tym wypadku gracze mierzą się z czasami innych kierowców.