Squid Game najpopularniejszym serialem Netflixa. Platforma podaje dokładną liczbę widzów
„Squid Game” to najnowszy hit Netflixa, którego popularność w ciągu kilku tygodni od premiery jest coraz większa. Serial osiągnął znakomitą oglądalność, a rekord, który pobił, nie mógł zostać pominięty przez włodarzy platformy. Projekt jest jak dotąd największą premierą serwisu.
W styczniu 2020 roku „największą premierą w historii Netflixa” był 1 sezon „Wiedźmina” – w ciągu czterech tygodni od debiutu historią zainteresowało się aż 76 mln widzów. Od tego czasu w katalogu usługi przybyło klimatycznych produkcji, liczba subskrybentów platformy znacznie wzrosła i zmieniły się nieco preferencje odbiorców. Pod koniec września informowaliśmy, że na szczycie zestawienia najpopularniejszych seriali serwisu uplasowali się „Bridgertonowie” – seria przygotowana przez Shondę Rhymes została sprawdzona w 82 mln gospodarstw. Nie minęły dwa tygodnie, a ranking podbiła następna propozycja.
Mowa o koreańskim „Squid Game”, który zadebiutował pod koniec września. Netflix potwierdził, że już teraz 111 mln widzów zapoznało się z serialem i oficjalnie określił go mianem „największej premiery w historii” platformy.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
„Squid Game” osiągnął globalny sukces, spotkał się z ogromną przychylnością użytkowników, więc nikogo nie powinno dziwić, że machina promująca produkcję coraz bardziej się rozkręca i pojawiają się już doniesienia dotyczące kontynuacji oraz możliwych pracach nad grą Netflixa inspirowaną fabułą serii. Tak duży sukces na pewno zachęci korporację do rozwijania młodego IP.
Mieliście już okazję oglądać „Squid Game”? Sprawdźcie naszą recenzję, w której Piotrek chwalił między innymi dobre tempo historii oraz zróżnicowaną grupę intrygujących postaci.