PlayStation odcina się od Activision. Sony usunęło reklamę Call of Duty: Vanguard
Nie musieliśmy długo czekać na pierwsze działania Sony. Korporacja zdecydowała się usunąć reklamę Call of Duty: Vanguard, która jeszcze przed pojawieniem się nowych informacji o aferze w Activision-Blizzard zdobiła główną stronę PlayStation.
Jim Ryan i Phil Spencer skomentowali ostatnie wydarzenia w Activision-Blizzard, ale jak widać japońska korporacja postanowiła zareagować i w pewien sposób odcina się od promowanej produkcji. Jeszcze wczoraj na witrynie PlayStation mogliście zobaczyć zakładkę z Call of Duty: Vanguard, jednak po wiadomości e-mail wysłanej przez szefa PlayStation, zdecydowano się na znaczący ruch.
Sony od miesięcy zajmuje się promocją Call of Duty: Vanguard, ale w czasie startu darmowego weekendu w trybie sieciowym, korporacja usunęła banner z grą i w pewien sposób odcina się od strzelanki Sledgehammer Games.
„Bloomberg poinformował wczoraj, że dyrektor generalny PlayStation wysłał notatkę do Activision Blizzard o tym, jak planują rozwiązać swoją wewnętrzną sytuację.
Wygląda na to, że PlayStation usunęło Vanguard z polecanej sekcji na swojej stronie.
Dzisiaj vs wczoraj:”
Bloomberg reported yesterday that PlayStation's CEO sent a note to Activision Blizzard about how they plan to address their internal situation.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) November 18, 2021
PlayStation appears to have removed Vanguard from the featured section on their site.
Today vs. yesterday: pic.twitter.com/vWYyHGDY2S
Trudno powiedzieć, czy Sony oraz Microsoft zdecydują się wykonać kolejny ruch, bo raczej korporacje nie odetną swoich platform od Call of Duty – jednej z najpopularniejszych serii na świecie. Możemy jednak podejrzewać, że przynajmniej aktualnie PlayStation i Xbox nie będą promować nowych tytułów Activision-Blizzard.