NBA 2K22 wciąż krytykowane za mikrotransakcje. Gracze nie odpuszczają nawet przy świątecznej reklamie
2K przed najgorętszym okresem świątecznym zaczęło mocno reklamować NBA 2K22 i nowy sezon atrakcji w grze. Do dyspozycji mamy kilka świeżych materiałów wideo.
Jeden z tych filmików reklamujących NBA 2K22 to materiał bezpośrednio odwołujący się do Świąt Bożego Narodzenia. Wydawca połączył w nim fragmenty nagrań z aktorami live-action z gameplayem w wydaniu na PS5. Komentarze pod tym filmikiem nie postawiają złudzeń - gracze bardzo negatywnie oceniają nie tylko sam filmik, ale przede wszystkim politykę 2K, które wciąż upiera się przy rozbudowanym systemie mikrotransakcji. Niektórzy nazywają w związku z tym NBA 2K22 "symulatorem hazardu".
Wystarczy wybrać się na Metacritic, by przekonać się, co większość graczy myśli o systemie loot boxów i ogólnie o mikropłatnościach w tej sportowej produkcji. Średnia ocen użytkowników NBA 2K22 w tym serwisie to 3,8/10 (wydanie na PS5).
2K promuje też rozpoczęcie 3 Sezonu w NBA 2K22. Kolejny filmik, który czeka na was poniżej przedstawia atrakcje z tej zimowej serii wydarzeń. Najważniejszą nowością jest tutaj tryb ClutchTime (w MyTeam) oraz Rooftops (w MyCareer), gdzie zmagania prowadzimy na dachach wieżowców.
https://youtu.be/t-Ds_l1E8gA
https://youtu.be/LaElDiD9xGE