Battlefield 2042 miał mieć jeszcze jedno zjawisko pogodowe, które wpływałoby na rozgrywkę
Battlefield 2042 oprócz trąb powietrznych czy burz piaskowych miał zaoferować również powodzie, ale finalnie z pomysłu zrezygnowano.
Electronic Arts pracuje już nad nowym, fabularnym uniwersum Battlefield, ale Tom Henderson zdradza kolejne ciekawe informacje na temat Battlefield 2042. Szanowany w branży gier insider ujawnił, że jedna z pierwszych zaprezentowanych map miała mieć bardzo ambitnie wykonane zjawiska pogodowe.
Orbital, bo tak w wersji angielskiej brzmi jej nazwa, jest mapą położoną na północnej części Gujany Francuskiej, a więc blisko oceanu atlantyckiego. Jak wynika z przedstawionych przez Hendersona grafik koncepcyjnych, na tropikalnych terenach oprócz trąb powietrznych (których świadkiem możemy być w każdej chwili), miały wystąpić również powodzie.
Rzeczone zjawisko pogodowe z pewnością wpłynęłoby - w większym czy mniejszym stopniu - na rozgrywkę. Wspomniane przed chwilą tornada wpływają na interfejs (niektóre elementy są niewidoczne) czy celowanie, a powodzie być może sprawiłyby, iż nasza postać poruszałaby się po zatopionych miejscach wolniej.
Ciężko stwierdzić, czy twórcom z EA DICE zabrakło czasu na dopracowanie tegoż elementu, co koniec końców spotkało się z jego usunięciem, czy też problemem były kwestie techniczne, w tym ograniczone możliwości PS4 i XONE.
Mapa Orbital w Battlefield 2042 miała zawierać powodzie, na co wskazują grafiki koncepcyjne.
#Battlefield2042's Orbital map was set to feature a flood event depicted in some concept art. pic.twitter.com/40mG76KImS
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) December 1, 2021
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Battlefield 2042.