Capcom stawia na ścieżkę dźwiękową w RE6
Wczoraj mogliśmy podziwiać Ade Wong w akcji, na nowym gameplayu z Resident Evil 6. Jedno co stale daje się zauważyć, podczas oglądania takich filmików, to świetna ścieżko audio. Capcom zdaje sobie świetnie sprawę jak dobrze to wypada - przed Wami dziennik dewelopera poświęcony temu, co będziemy mogli usłyszeć w pełnej wersji gry.
Wczoraj mogliśmy podziwiać Ade Wong w akcji, na nowym gameplayu z Resident Evil 6. Jedno co stale daje się zauważyć, podczas oglądania takich filmików, to świetna ścieżko audio. Capcom zdaje sobie świetnie sprawę jak dobrze to wypada - przed Wami dziennik dewelopera poświęcony temu, co będziemy mogli usłyszeć w pełnej wersji gry.
Redakcji GameTrailers udało się porozmawiać z deweloperami Resident Evil 6 na temat warstwy audialnej w ich nowym survival horrorze. Wataru Hachisako opowiada o tym, jak decydował, by w niektórych momentach muzyka zamierała, co jeszcze podkreśla napięcie. W innych miejscach decydowano się na zalanie gracza falą dźwięków (szczególnie przy intensywnej akcji, dużych grupach wrogów).
Co ciekawa - każda z czterech kampanii okraszona będzie zupełnie innymi utworami muzycznymi. Deweloperzy chcieli w ten sposób podkreślić indywidualizm poszczególnych postaci oraz wywołać za każdym razem świeże doświadczenie rozgrywki. Niezły pomysł, nie sądzicie?
Jako bonus mamy wywiad z game-designerami Resident Evil 6, w którym dowiadujemy się m.in. coś niecoś o roli pani Wong w gameplayu. Deweloperzy podkreślają też, że demo gry było niedopracowane - nie powinniśmy wysnuwać po nim wniosków co do pełnej wersji produkcji.