Zmiany w F1 2012 - wywiad z Codemasters
Wczoraj mieliśmy okazję obejrzeć nowy, efektowny zwiastun F1 2012, w którym Codies ujawnili tryb Champions (w którym zmierzymy się z panteonem gwiazd F1). Dziś możemy posłuchać co deweloperzy mają do powiedzenia o nowych funkcjach, które znajdą się w F1 2012.
Wczoraj mieliśmy okazję obejrzeć nowy, efektowny zwiastun F1 2012, w którym Codies ujawnili tryb Champions (w którym zmierzymy się z panteonem gwiazd F1). Dziś możemy posłuchać co deweloperzy mają do powiedzenia o nowych funkcjach, które znajdą się w F1 2012.
GameTrailers wybrało się do studia pracującego nad najnowszą odsłoną serii F1, by porozmawiać o nowych trybach rozgrywki, udoskonaleniach w fizyce gry, zużywaniu opon, SI.
Wywiad rozpoczyna się od przedstawienia trybów rozgrywki - Codemasters stawia na rozbudowany moduł treningowy ("Young driver test") i ciekawszy tryb kariery. Deweloperzy podkreślają następnie, że wielką atrakcją w F1 2012 będzie udoskonalony, dynamiczny system pogodowy (jeden odcinek toru może być mokry, a inny już suchy). Codemasters zależy na tym, by oddać realistycznie zachowania nie tylko poszczególnych kierowców, ale również całych zespołów w nowym sezonie. Niektóre ekipy np. doskonale dobierają opony i zarządzają nimi; inne nie radzą sobie tak dobrze z tym zagadnieniem.