Nowości w Doom 3 BFG Edition - wywiad
DOOM 3 BFG Edition nadciąga z coraz większą prędkością (premiera w październiku). Redakcji GameTrailers udało się porozmawiać z id Software na temat nowości gameplayowych, które będą na nas czekać w tej dopakowanej, trzeciej części Dooma.
DOOM 3 BFG Edition nadciąga z coraz większą prędkością (premiera w październiku). Redakcji GameTrailers udało się porozmawiać z id Software na temat nowości gameplayowych, które będą na nas czekać w tej dopakowanej, trzeciej części Dooma.
Konwersja trzeciego Dooma na Xboksa miała okrojoną zawartość (pocięte poziomy) i nie wyglądała zbyt dobrze. Tym razem id Software nie poszło na żadne skróty - tytuł będzie oferował na PS3 i X360 wszystkie najlepsze cechy z "blaszanego" Dooma. Oczywiście w grze znajdzie się miejsce dla trybu sieciowego.
Z ciekawostek: gra staje się w BFG Edition "jaśniejsza". Id Software uznało, że na mapkach pierwowzoru było zbyt mało świateł i postanowiło rozproszyć trochę egipskie ciemności. Będziemy też mogli teraz trzymać latarkę i jednocześnie prowadzić ogień z broni. Płynność animacji będzie wynosić 60 fpsów na obu konsolach. W grze znajdzie się też miejsce na kilka "piekielnych" plansz (w ramach 8 nowych poziomów).