Jak powstają bolidy i trasy w F1 2010?

Gry
605V
Jak powstają bolidy i trasy w F1 2010?
Bartosz Dawidowski | 07.07.2010, 05:33

Pojawił się nowy filmik, promujący F1 2010 od Codemasters. Deweloperzy wypowiadają się w świeżym materiale o różnych aspektach procesu tworzenia wiernej symulacji wyścigów Formuły 1.

Pojawił się nowy filmik, promujący F1 2010 od Codemasters. Deweloperzy wypowiadają się w świeżym materiale o różnych aspektach procesu tworzenia wiernej symulacji wyścigów Formuły 1.xxxxx


Najnowszy "dzienniczek" deweloperski dotyczy tworzenia bolidów i wirtualnych torów F1. Materiały akcentują zaangażowanie prawdziwych kierowców wyścigowych, którzy działają w zespole Codemasters Birmingham, jako konsultanci. W najnowszym materiale dowiadujemy się, jak powstają wirtualne modele samochodów i wierne odpowiedniki prawdziwych torów z sezonu F1. Poprzedni "developer's diary" traktował o dynamicznym systemie warunków pogodowych. Polecam obejrzenie obu filmików, nawet jeśli niespecjalnie podnieca Was tematyka F1. Rzecz po prostu cieszy oko sprawnym montażem i ładną grafiką.
 

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

 

 

Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper