Pokaz mocy Unity - modelowanie sylwetek postaci

Gry
1943V
Pokaz mocy Unity - modelowanie sylwetek postaci
Wojciech Gruszczyk | 02.09.2013, 15:31

Jedno jest pewne – nadchodzącą generacja zaprezentuje nam piękną grafikę… A może jesteście ciekawi, w jaki sposób modeluje się ludzkie sylwetki za pomocą silnika Unity? Mam dla Was zdumiewający materiał, który pokazuje możliwości tego kolosa.

Dalsza część tekstu pod wideo

Ciągle zastanawiam się jak będą wyglądać tytuły u schyłku nadchodzącej generacji. Kilka dni temu skończyłem The Last of Us i sądzę, że akurat ta produkcja pokazuje wyjątkowość PlayStation 3. Jednak z wypiekami na twarzy wyczekuję materiałów wideo, które zaprezentują grafikę z PlayStation 4 oraz Xbox One. Nie jestem jakimś fanatykiem obrazu, ale możliwości Unity wyglądają zdumiewająco.

Jeszcze chyba nigdy nie widziałem tak świetnie wyglądających postaci – mam wrażenie, że na zaprezentowanym filmiku możemy zaobserwować każdy najmniejszy mięsień… Oczywiście pamiętajmy, że jest to tylko i wyłącznie pokaz możliwości.

Jak myślicie - jesteśmy daleko do spotkania rzeczywistości z grą? ;)

Źródło: własne

Komentarze (69)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper