Pokaz mocy Unity - modelowanie sylwetek postaci
Jedno jest pewne – nadchodzącą generacja zaprezentuje nam piękną grafikę… A może jesteście ciekawi, w jaki sposób modeluje się ludzkie sylwetki za pomocą silnika Unity? Mam dla Was zdumiewający materiał, który pokazuje możliwości tego kolosa.
Ciągle zastanawiam się jak będą wyglądać tytuły u schyłku nadchodzącej generacji. Kilka dni temu skończyłem The Last of Us i sądzę, że akurat ta produkcja pokazuje wyjątkowość PlayStation 3. Jednak z wypiekami na twarzy wyczekuję materiałów wideo, które zaprezentują grafikę z PlayStation 4 oraz Xbox One. Nie jestem jakimś fanatykiem obrazu, ale możliwości Unity wyglądają zdumiewająco.
Jeszcze chyba nigdy nie widziałem tak świetnie wyglądających postaci – mam wrażenie, że na zaprezentowanym filmiku możemy zaobserwować każdy najmniejszy mięsień… Oczywiście pamiętajmy, że jest to tylko i wyłącznie pokaz możliwości.
Jak myślicie - jesteśmy daleko do spotkania rzeczywistości z grą? ;)