Massive Entertainment wypowiada się na temat silnika Snowdrop w grze The Division

Firma Massive Entertainment przywiozła swój autorski silnik graficzny, Snowdrop, na tegoroczne Games Developers Conference. Autorzy gry postarali się wytłumaczyć proces adaptowania nowej technologii na potrzeby gry.
Massive Entertainment przywiozło na imprezę Games Developers Conference 2014 swoją autorską technologię graficzną, czyli silnik Snowdrop. Firmę reprezentował sam dyrektor kreatywny, niejaki Rodrigo Cortes. Postanowił on wypowiedzieć się na temat wizualizacji miasta Nowy Jork i jego słynnej dzielnicy Manhattan, na potrzeby gry Tom Clancy's The Division. Oto komentarz Cortesa w tej sprawie:
''Dla nas najważniejsze jest poczucie immersji z ogrywanym tytułem. Jako Massive Entertainment wciąż staramy się ją skutecznie powiększać. Zdajemy sobie sprawę z wyzwania, ale chcieliśmy odwzorować Nowy Jork, jak również niemniej wspaniałą dzielnicę Manhattanu, w realistyczny sposób. W grze zostaną odzwierciedlone osiedla, sklepiki, chodniki, znaki drogowe, ławeczki, drzewa, czy nawet lampy. Wszystko to z zachowaniem dbałości o najmniejsze detale''




Snowdrop to autorska technologia, której kolejne fragmenty możecie obejrzeć na prezentacji poniżej. Ubisoft zainwestowało sporo pieniędzy i czasu w promocję gry The Division. Przypomnę tylko, iż jest to gra akcji z gatunku MMO, która jest szykowana na konsole nowej generacji. Jak się zapatrujecie na ten tytuł? Dajcie znać w komentarzach co o nim, i słowach Rodrigo Cortesa, sądzicie.