Oficjalna premiera Ghost Recon Phantoms - taktyczne strzelanie w modelu F2P

Kilka dni temu na komputerach osobistych oficjalnie zadebiutowała taktyczna strzelanka Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms wyprodukowana przez studio Ubisoft Singapore. Gra jest tytułem free-2-play, który umożliwia pojedynki 16 graczy na jednej mapie.
Tytuł jest produkcją free-2-play, która skupia się wyłącznie na sieciowych zmaganiach. Na każdej mapie może rywalizować jednocześnie 16 graczy.
Zainteresowani mogą wcielić się w jedną z trzech klas postaci: szturmowca, specjalistę i zwiadowca. Każdy żołnierz charakteryzuje się specjalistycznym wyposażeniem i umiejętnościami. Zdolności wpływają indywidualnie na żołnierza oraz na całą drużynę.




Podczas kolejnych pojedynków żołnierze zdobywają poziomy doświadczenia i jednocześnie uzyskują nowe uzbrojenie.
Produkcja została wyposażona w system mikropłatności – gracze mogą kupować nowe bronie, jednak głównym zadaniem twórców ze studia Ubisoft Singapore było stworzenie systemu, który nie faworyzuje graczy kupujących sprzęt. Z tego powodu wszystkie bronie można również zdobyć podczas normalnej rozgrywki.
W grze znajduje się rozwinięty system statystyk, który przedstawia dokładną karierę poszczególnego zawodnika.
Prawdopodobnie jeszcze w tym roku gra zadebiutuje na Nintendo Wii U.