Ubisoft tłumaczy decyzję wprowadzenia do Assassin's Creed: Unity trybu kooperacji

W najnowszej odsłonie serii Assassin's Creed o podtytule Unity zabraknie tradycyjnych konfrontacji w trybie wieloosobowym. Firma Ubisoft postanowiła wypracować inny model wspólnej rozgrywki, mianowicie kooperację dla kilku graczy. Jakie były motywy takiej decyzji?
W sieci pojawiła się bardzo ciekawa wypowiedź projektanta poziomów do gry Assassin's Creed: Unity. Niejaki Bruno St-Andre twierdzi (rozmowa z Gamingbolt), że tryby wieloosobowe w najnowszej odsłonie serii od początku projektowane są z myślą w kooperacji. Ubisoft jednocześnie zdecydował się, aby nie udostępniać klasycznego trybu konfrontacji między graczami. Dlaczego wybrano akurat taką opcję?
''Decyzję o tym, że idziemy we wspólne granie między kilkoma graczami podjęliśmy już na początku projektowania tej gry. To oznaczało, że skupiamy się wyłącznie na mechanice oraz systemie nastawionym bardziej na kooperację, niż na walkę między graczami. Kosztowało nas to sporo czasu i pracy, aby na nowo zdefiniować walkę. To samo dotyczy poruszania się po świecie oraz skradania się.''




Assassin's Creed: Unity pojawi się na Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach klasy PC. Premiera gry została zaplanowana na 28 października tego roku. Poniżej możecie rzucić okiem na fragmenty wideo zaprezentowane w trakcie targów E3.