Rainbow Six Extraction. Ubisoft przypomina o wysokich ocenach z recenzji w reklamie nowej strzelaniny FPP
Wszystko wskazuje na to, że Rainbow Six Extraction rozpędza się w dobrym tempie. Ubisoft pochwalił się w ostatnich dniach, że tytuł zgromadził już wokół siebie ponad 3 miliony graczy.
Ubisoft postanowił jeszcze pomóc swej najnowszej strzelaninie FPP, publikując reklamę. Tym razem, w nowym materiale wideo, francuski wydawca skupia się na wysokich ocenach, jakie Rainbow Six Extraction otrzymało w recenzjach.
Pod względem ocen, jakie otrzymało Rainbow Six Extraction jest faktycznie nieźle, choć nie idealnie. W serwisie OpenCritic gra wypracowała sobie średnią 7,2/10 (wyciągniętą z aż 112 werdyktów). Część recenzentów (w szczególności Digital Trends i We Got This Covered, które postawiły 4/10) narzeka na małą ilość zawartości, dostępną na starcie gry i prymitywne, bardzo uproszczone motywy taktyczne. Problemem produkcji, która opisywana jest przez MP1ST jako „nudna, monotonna przeprawa”, jest również jej prawie całkowite nastawienie na multiplayerową zabawę. Rozgrywka singleplayer prawie nie istnieje – deweloperzy poświęcili jej bardzo mało czasu i uwagi.
Nasza recenzja Rainbow Six Extraction czeka na was tutaj. W swoim tekście Wojciech jako wadę wymienił m.in. brak ciekawej fabuły. Plusem produkcji jest natomiast wymagająca, trudna rozgrywka dla zgranego zespołu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Rainbow Six Extraction.