Microsoft reklamuje Xbox Series S "next-genowym doświadczeniem" w LEGO Gwiezdne wojny: Saga Skywalkerów

Gry
1240V
Series S
Bartosz Dawidowski | 05.04.2022, 09:33

LEGO Gwiezdne wojny: Saga Skywalkerów otrzymuje zaskakująco wysokie oceny w recenzjach (średnia powyżej 8/10). Niektórzy dziennikarze twierdzą nawet, że tytuł jest najlepszą produkcją w historii licencji Star Wars.

O wysokich ocenach LEGO Gwiezdne wojny: Saga Skywalkerów postanowił przypomnieć nam Microsoft. W nowej reklamie gigant z Redmond zachęca do „doświadczenia nowej generacji” – tym razem nie z Xbox Series X, ale z tańszym i słabszym bratem tego sprzętu, czyli Xbox Series S (co nie znaczy, że nieudanym - w tej chwili brak doniesień o jakichkolwiek problemach z awariami czy niedoróbkami rzeczonego hardware'u). Microsoft przypomina, że LEGO Gwiezdne wojny: Saga Skywalkerów działa na Xbox Series S z płynnością „do 60 fps”.

Dalsza część tekstu pod wideo

Śmiało można powiedzieć, że Xbox Series S stał się w ostatnich miesiącach hitem sprzedaży. Dane z wielu rynków mówią o tym, że Series S sprzedaje się prawie tak dobrze, jak Nintendo Switch. Na taki wynik wpływa przede wszystkim kwestia dostępności towaru w sklepach. Od swojej premiery praktycznie nie ma większych problemów z dostaniem Xbox Series S w sklepach. Inaczej jest z mocniejszym Xbox Series X, choć i na tym polu widać poprawę i zwiększające się zaopatrzenie punktów sprzedaży. Miejmy nadzieję, że taka sytuacja się utrzyma i rynek konsolowy wróci do normy.

Źródło: https://youtu.be/uvQiQmvMZp8

Komentarze (94)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper