Sony blokuje możliwość przedłużenia PS Plus. Gracze krytykują decyzję producenta

Gry
5156V
PS Plus
Iza Łęcka | 28.04.2022, 07:00
PS5 PS4

Sony zdecydowało się na ruch, który wywołał spore wzburzenie wśród części użytkowników PS5 i PS4. Producent najprawdopodobniej zablokował możliwość przedłużania abonamentu PS Plus, zapobiegając łączeniu oferty, dzięki której dostęp do PS Plus Premium byłby w znacznie korzystniejszej cenie.

Od początku tygodnia natrafialiśmy na pojedyncze sygnały graczy, którzy nie mogli zrealizować kupionych kodów na PS Plus lub PS Now. Początkowo problem dotyczył mniejszej liczby klientów, lecz z czasem coraz bardziej się nasilał, co sugeruje, że od wczoraj Sony mogło zablokować dostęp do podstawowej funkcji na całym świecie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wielu użytkowników widzi komunikat „Karta pre-paid nie mogła zostać zrealizowana. Prosimy spróbować ponownie później” i tym samym nie mogą oni skorzystać z oferty. Możliwe, że trudności są bezpośrednio związane z ostatnią wiadomością producenta, w której zapowiedziano, że klienci posiadający na swoich kontach abonament PS Plus i PS Now w dniu premiery nowej wersji usługi otrzymają dostęp do PS Plus Premium.

Wydaje się jak najbardziej prawdopodobne, że japońskie przedsiębiorstwo nie chce, by obecnie obowiązująca subskrypcja była przedłużana na kilka lat do przodu, powodując spore oszczędności, więc tymczasowo zablokowano funkcję. Z redakcją Push Square skontaktował się jeden z klientów, który otrzymał wiadomość od pomocy technicznej PlayStation:

„Sprawdziłem voucher oraz Twoje konto i mogę stwierdzić, że na chwilę obecną istnieje tymczasowo wyłączona funkcja dla subskrypcji PS Plus/PS Now, która nie pozwala na łączenie obu członkostw w zestawy w trakcie już aktywnych usług”.

„Jest to tylko tymczasowe i jak tylko będziemy mieli więcej informacji na ten temat, poinformujemy o tym naszych graczy. Więcej informacji na temat nowości związanych z nowym uruchomieniem naszej usługi znajdziecie na naszym blogu”.

Działania producenta spotykają się z niezwykle mieszanym, żeby nie powiedzieć negatywnym, odbiorem, gdyż okazuje się, że błąd pojawił się nie tylko wśród klientów, którzy chcieli połączyć usługi lub przedłużyć subskrypcję, ale także w momencie, gdy trzeba zdobyć PS Plus, by obecnie korzystać z oferty Sony.

Źródło: Pushsquare

Komentarze (156)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper