Isonzo już prawie gotowe do premiery. Ostrzał artyleryjski, gazy bojowe i przecinanie zasieków na gameplayu
Autorzy Verdun nie próżnują i już na najbliższe miesiące planują premierę Isonzo, realistycznej strzelaniny FPP, osadzonej w realiach I Wojny Światowej.
Studio M2H pochwaliło się postępami w pracach nad Isonzo. Tym razem możemy przyjrzeć się gameplayowi prezentującemu zachowanie gazu bojowego (difosgenu). Tak jak ostrzał artylerii, gracz może wzywać co jakiś czas (czynność obciążona jest cooldownem) atak przy udziale śmiercionośnych związków chemicznych, wystrzeliwanych w kierunku przeciwnika w specjalnych kapsułach. Po ofensywie tego typu, trzeba szybko założyć maskę przeciwgazową i prowadzić dalej walkę z ograniczoną widocznością.
W kolejnych materiałach wideo M2H demonstruje ważny motyw przecinania zasieków, tak by utorować drogę dla naszych żołnierzy. Jak łatwo się domyślić, praca z hydraulicznymi nożycami nie jest prosta pod ostrzałem wroga. Deweloperzy pokazali również wygląd kilku map w Isonzo (przede wszystkim lokacji Sabotino i Gorizia) oraz to, jak wygląda atak superciężkiej artylerii.
W Isonzo powalczymy na włoskim froncie, w trakcie I Wojny Światowej. Starcia prowadzone będą przede wszystkim o tytułową dolinę rzeki, gdzie stoczono 12 wielkich bitew. Do premiery nowej gry autorów Verdun na PC ma dojść już w najbliższym czasie, w miesiącach letnich 2022 r. Tytuł trafi też w późniejszym okresie, jeszcze w 2022 roku, na Xbox Series X|S i na PS5.
Warto też sprawdzić nasz pierwszy news o Isonzo.