The Last of Us Frakcje jest „bardzo, bardzo grą-jako-usługą”. Studio tworzy coraz większy i ambitniejszy tytuł

Gry
1511V
The Last of Us Frakcje
Wojciech Gruszczyk | 10.06.2022, 15:43

The Last of Us Frakcje może zaskoczyć skalą oraz możliwością rozbudowania. Naughty Dog ma zapewnić bardzo rozbudowaną produkcję, która pod względem skali zaskoczy wielu graczy.

Jeff Grubb jako jeden z pierwszych wspominał, że The Last of Us Part I zadebiutuje w 2022 roku i wczoraj Sony ostatecznie ujawniło grę oraz potwierdziło datę premiery. Dziennikarz następnie poruszył temat samodzielnej, sieciowej pozycji, która została oficjalnie ujawniona przez Naughty Dog – będzie to coś więcej niż zwykły projekt nastawiony na rozgrywkę PVP.

Dalsza część tekstu pod wideo

Grubb zaznaczył, że tytuł nie będzie zwykłymi Frakcjami, a samodzielną grą sieciową, która od podstaw jest nastawiona na wielomiesięczną rozbudowę.

„Będzie to bardzo, bardzo gra-jako-usługa. Wbudowują w nią wszystkie usługi, więc będą mogli wymieniać jej ogromne fragmenty, usuwać i dodawać. Właśnie nad tym pracują i starają się, aby było to coraz większe i ambitniejsze”.

The Last of Us Frakcje jest zdaniem raportu od podstaw stworzony, by systematycznie otrzymywać nową zawartość – studio zadbało o narzędzia, by móc szybko rozwijać nowe elementy, a gracze nie musieli pobierać ogromnych aktualizacji:

„Powodem, dla którego to nie jest tylko [tryb] Frakcji... po pierwsze, chcieli uczynić to bardziej ambitnym. Sprawić, by było bardziej samodzielne. Po drugie, chcieli poświęcić dużo czasu na opracowanie specjalnej technologii, która umożliwiłaby im stworzenie gry-jako-usługi w sposób charakterystyczny dla Naughty Dog. Oznacza to, że bardzo łatwo będzie im tworzyć nową zawartość, a następnie po prostu wrzucać ją do gry bez konieczności pobierania wielu rzeczy. Zamierzają bardzo ułatwić aktualizowanie produkcji i dodawanie nowych materiałów. To był ich główny cel. Właśnie nad tym pracują”.

Sieciowy The Last of Us może zapewnić graczom bardzo ciekawe wrażenia – w tym wypadku podstawa rozgrywki pozwala na realizowanie zróżnicowanych trybów, które powinny angażować graczy przez wiele miesięcy.

Źródło: Gamingbolt

Komentarze (69)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper