I Am Jesus Christ przeniesiony do Unreal Engine 5. Polskie studio prezentuje postępy w pracach i gameplay
Warszawski zespół SimulaM chwali się postępami w pracach nad I Am Jesus Christ, produkcją, w której będziemy mogli odtworzyć wydarzenia z Nowego Testamentu.
Polscy deweloperzy z zespołu SimulaM przedstawili nowe materiale wideo, prezentujące postępy w ich pracach nad I Am Jesus Christ, czyli „symulatorem Jezusa Chrystusa”. Przede wszystkim autorzy chwalą się, że przenieśli swoją grę do środowiska Unreal Engine 5.0, co ma zapewniać m.in. lepsze efekty oświetlenia, dzięki technologii Lumen. Studio pokazało przy tym wyzwania gameplayowe, które napotkamy w I Am Jesus Christ. To m.in. chodzenie po wodzie i uciszanie burzy, tak by zapobiec przewróceniu się łodzi uczniów Chrystusa. W starszym filmiku, udostępnionym w maju, autorzy demonstrują eksplorację jednej z lokacji w grze i motyw wypędzania demonów. Jak widać w tej sekcji czekać na nas będą motywy zręcznościowe, gdy trzeba unikać pocisków miotanych przez demony.
Twórcy zapewniają, że już na targach gamescom 2022 będzie można zobaczyć I Am Jesus Christ. Po tym wydarzeniu gra ma się doczekać rozszerzonej wersji demonstracyjnej – „Prologu”, który zostanie udostępniony na Steam. Na platformie cyfrowej dystrybucji Valve już pojawiła się zakładka I Am Jesus Christ: Prologue. Ta próbka gameplayu ma zostać udostępniona w grudniu 2022 roku.