Horizon Forbidden West ze wsparciem 120Hz! Twórcy zapewniają VRR i nowy tryb
Guerrilla Games właśnie potwierdziło udostępnienie nowej aktualizacji do Horizon Forbidden West, która w znaczący sposób wpłynie na rozgrywkę graczy posiadających telewizory z Variable Refresh Rate.
Horizon Forbidden West trafiło do graczy na początku roku i choć produkcja zadebiutowała na konsolach dwóch generacji PlayStation, to jednak deweloperzy potrafili okiełznać PS5, by na aktualnej generacji zaoferować kilka piękniejszych lokacji.
Guerrilla Games nadal pracuje nad usprawnieniem gry i twórcy potwierdzili szczegóły łatki 1.17 – pliki właśnie trafiły do graczy i zapewniają Variable Refresh Rate (VRR) oraz High Refresh Rate (HFR). Posiadacze odpowiednich telewizorów i monitorów mogą wykorzystać VRR i HFR, by grać w Horizon Forbidden West ze wsparciem 120Hz (60-120Hz). VRR zajmie się także poprawą dynamicznego skalowania przy 60Hz.
Nie możemy oczywiście liczyć, że Aloy będzie stale biegać w 120 klatkach, jednak jak wiadomo 120Hz oznacza, że ekran będzie odświeżany 120 razy na sekundę, co może zwiększyć liczbę fpsów i zmniejszyć opóźnienie.
Twórcy zadbali również o nowy tryb graficzny „balans”, który zapewnia rozgrywkę w 40Hz – identyczny zabieg stosowało już Insomniac Games w Ratchet & Clank: Rift Apart i zdaniem Digital Foundry był to „game-changer”.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Horizon Forbidden West.