Crisis Core Final Fantasy VII Reunion w 120 fps tylko na PC. Square Enix ujawnia zmiany
Pod koniec 2022 roku zagramy w Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion. Odświeżona produkcja z czasów PlayStation Portable trafi na różne platformy, jednakże tylko na jednym urządzeniu zagramy w 120 klatkach na sekundę.
Twórcy Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion są gotowi, by ujawnić szereg konkretów, a najważniejsze z nich podsumowała redakcja Gematsu.
Podczas rozwijania Final Fantasy VII Remake Square Enix nie planowało odświeżenia Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion, lecz Zack pojawia się znacznie częściej w odrestaurowanej wersji niż w oryginale, co stało się skuteczną zachętą do dokładniejszego zaprezentowania postaci.
Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion został ulepszony w każdym aspekcie – w grze nie ma ani jednego elementu, jaki nie zostałby usprawniony. Twórcy zastąpili wszystkie zasoby z oryginału, dostosowali kamery i ruchy bohaterów, a wszystkie przerywniki filmowe summonów całkowicie przerobili. Kompletnego odświeżenia doczekali się także Zack, Cloud, Aerith i Sephiroth.
Japończycy podkręcili tempo walk: teraz ataki Zacka mogą być łączone w combosy, a gracze będą sprawniej korzystać z magii oraz umiejętności. By poprawić płynność pojedynków, deweloperzy pozbyli się niektórych cutscenek, a Limit Breaki i summony, które wcześniej aktywowały się automatycznie, mogą zostać włączone zgodnie z upodobaniami gracza. W starciach wykorzystano część elementów z Final Fantasy VII Remake.
W trakcie walk będziemy swobodnie poruszać kamerą, natomiast nadciągająca pozycja będzie okazją do usłyszenia głosów bohaterów oraz postaci niezależnych – nawet tych, które wcześniej nie doczekały się udźwiękowienia.
Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion oferuje wiernie odtworzoną historię bez jakichkolwiek zmian oraz nowych misji, ale deweloperzy zajęli się poprawieniem rozmieszczenia skrzynek oraz dodali Hard Mode (zamieszczony również w zachodnim wydaniu oryginalnego Crisis Core: Final Fantasy VII), który możemy wybrać od samego początku. Poziom trudności można zmodyfikować w każdym momencie.
Zespół odpowiedzialny za grę w rozmowie z redakcją IGN potwierdził, że zadziała ona do 120 klatek na sekundę na PC, natomiast użytkownicy PlayStation 5 i Xboksów Series X|S mogą oczekiwać 60 fps. Aktualnie studio nie potwierdziło jakości na PS4, XOne i Switchu.