Aliens: Fireteam Elite otrzyma cross-play. Studio zaoferowało nowy system progresji i kolejny tryb
Deweloperzy z Cold Iron Studios nie rezygnują z rozwoju swojej kooperacyjnej produkcji. 4. sezon rozgrywek przyniesie oczekiwany od premiery cross-play, dodatkowo zespół dostarczy kilka nowości, które powinny pozytywnie wpłynąć na doświadczenie walczących z Ksenomorfami.
W sierpniu zeszłego roku odbyła się premiera Aliens: Fireteam Elite, jednakże przed debiutem twórcy przedstawili wiadomość dotyczącą podzielenia serwerów na różne platformy. Zabrakło cross-playu, co mogło negatywnie wpłynąć na liczbę uczestników na serwerach.
Po niespełna roku doczekaliśmy się tej niezwykle pożądanej funkcji. 26 lipca (start nowego sezonu) w Aliens: Fireteam Elite wspólnie zagrają użytkownicy PS5, XSX|S, PS4, XOne oraz komputerów osobistych (Steam).
Cold Iron Studios planuje podsumować rok wsparcia gry z prawdziwym przytupem. W produkcji znajdzie się tryb Restock Turrets, w trakcie którego gracze będą bronić się przed bestiami atakującymi z każdej strony, jednocześnie niezbędne okaże się utrzymywanie wieżyczek w stanie gotowości.
W kooperacyjnej strzelance pojawi się nowy system progresji „Prestiż”, który zostanie uruchomiony po 20 poziomie i będzie naliczał punkty doświadczenia do rangi Prestiżu (od 1 do 100 lvl). Oprócz odblokowania nowych tabliczek oraz rang ukazujących umiejętności, co 10 poziomów udostępniane będą „ekskluzywne nagrody” (stroje, akcesoria, skórki broni, emotki itd.).
Gracze sprawdzą także 4 nowe bronie, 9 nowych kart wyzwań i skorzystają z nowej funkcji (Fabrication Reprocessor), dzięki której będą mogli wykorzystać stare karty, by stworzyć nowe cele.