God of War: Ragnarok a projekty postaci. Twórcy zdradzili, kogo było najtrudniej stworzyć
Czy God of War: Ragnarok to najbardziej wyczekiwana gra tego roku? Prawdopodobnie tak. Co najlepsze, zadebiutuje już w listopadzie, a ekipa deweloperów cały czas odsłania przed nami kolejne karty, które sprawiają, że skala fenomenu narasta w głowach odbiorców. Właściwie trudno jest sobie na obecnym etapie wyobrazić posiadacza konsoli PlayStation, który nie wyczekuje ze zniecierpliwieniem premiery tego tytułu.
Bardzo ciekawy wywiadu udzielił niedawno Rag Grasseti, który pełni rolę dyrektora artystycznego przy okazji prac nad najnowszą odsłoną God of Wara. Podczas jednej z sesji Q&A, którą zorganizował na swoim Instagramie, został zapytany o to, co było najtrudniejsze do zaprojektowania w całej grze. Odpowiedź mogła wydać się zaskakująca, albowiem mężczyzna stwierdził, że najciężej było ogarniać Odyna.
Rag wspomniał, że przez dłuższy czas współpracował z Delą Longfish (graficzną z Santa Monica Studio), a praca i tak była naprawdę wymagająca. Artysta zakończył swoją odpowiedź tym, iż nie może się już doczekać, aż fani będą mogli zobaczyć owoce tej pracy. A prawdopodobnie będzie tych okazji sporo, albowiem zgodnie z doniesieniami, to właśnie Odyn ma być głównym antagonistą w nadchodzącej części.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.