Bright Memory Infinite w teście grafiki na konsolach. Edycja na Switch porównana z Xbox Series S
Zgodnie z zapowiedziami, Bright Memory Infinite ląduje dziś na konsolach w swoim pełnym wydaniu. Sprawdźmy, jak chińscy deweloperzy poradzili sobie z wykonaniem technicznym tej produkcji m.in. na Nintendo Switch.
Informacja o tym, że tak bogaty wizualnie tytuł jak Bright Memory Infinite działa na Switch w „trybie natywnym”, a nie z pomocą streamingu z Chmury mogła dziwić. Tym bardziej warto więc sprawdzić, jak deweloperom poszło wykonywanie tej konwersji na konsoli Nintendo.
Redakcja El Analista De Bits przygotowała porównanie grafiki w Bright Memory Infinite. Grę odpalono na Xbox Series S, Nintendo Switch oraz Steam Deck, czyli na najsłabszych platformach, na jakich wylądowała gra. Produkcja wygląda oczywiście najgorzej na Switch, oferując obraz w najniższej rozdzielczości, z najsłabszym cieniowaniem czy teksturami. Nadal jednak produkcja prezentuje się całkiem dobrze. Co najważniejsze – framerate jest w Bright Memory Infinite na Switch dosyć stabilny, utrzymując się na poziomie 28-30 fps, nawet podczas najgorętszych walk. Dla porównania w tych samych sytuacjach Xbox Series S generuje idealnie stabilne 60 fps a posiadacze Steam Deck mogą liczyć na framerate w okolicach 45 klatek animacji na sekundę.
Jeśli chodzi o rozdzielczość, to Switch generuje najczęściej 900p, wartość jest dynamiczna i spada/rośnie w zależności od sytuacji. Na Xbox Series S otrzymujemy natomiast rozdzielczość dynamiczną 1440p, która spada najczęściej do wartości 1296p.