The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Nieoficjalny remake nabiera kształtów w Unreal Engine 5
Pojawiły się kolejne materiały ze znakomicie zapowiadającego się fanowskiego remake’u The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Dzieło CryZENx, tworzone w Unreal Engine 5, nie przestaje imponować.
Po pięknej prezentacji fizyki wody, tym razem CryZENx przedstawił ogólne postępy w pracach nad The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Działający na własną rękę deweloper ulepszył w Hyrule Field wygląd roślinności, zaimplementował nową fizykę wody, udoskonalił tekstury pokrywające drogę i wprowadził dynamiczną muzykę, w stylu Breath of the Wild, z płynnym przejściem między dniem/nocą i warunkami atmosferycznymi.
CryZENx regularnie udostępnia kolejne porcje gameplayu ze swojego remake’u nad The Legend of Zelda: Ocarina of Time dla osób wspierających jego pracę w serwisie Patreon. Nie wiadomo jeszcze, kiedy projekt tworzony w Unreal Engine 5 może zostać ukończony.
Ostatnio pojawiały się plotki, że już niedługo Nintendo wprowadzi na Switch reamastery The Wind Wakera i Twilight Princess. Niestety pogłoski się na razie nie sprawdziły (na wrześniowym Nintendo Direct zabrakło takich komunikatów, na które liczyli fani marki The Legend of Zelda).