Xbox Game Pass robi różnicę. Twórcy Chivalry 2 informują o znakomitym wyniku gry
Chivalry 2 to kolejny przykład produkcji, która po dodaniu do katalogu popularnego amerykańskiego abonamentu zanotowała znaczący wzrost liczby użytkowników. Torn Banner Studios potwierdziło sukces gry i kontynuuje jej rozwój.
Osadzona w klimacie średniowiecza sieciowa pozycja stworzona przez kanadyjski zespół zadebiutowała w czerwcu zeszłego roku łącznie na pięciu platformach, lecz wydawca, Tripwire Interactive, nie podjął decyzji o jednoczesnej premierze w usługach Xbox Game Pass czy PlayStation Plus. Kontynuacja mogła jednak pochwalić się bardzo dobrym startem – kilka dni po uruchomieniu serwerów twórcy pochwalili się rekordową sprzedażą.
W zeszłym tygodniu Chivalry 2 wylądowało w Xbox Game Pass i okazało się kolejnym strzałem w dziesiątkę – deweloperzy przekazali, że produkcję wypróbowało ponad 500 tysięcy nowych rycerzy. To duży sukces dla tytułu i na pewno spore ożywienie serwerów.
„Chivalry 2 odwiedziło ponad 500 tysięcy nowych graczy od czasu premiery w Game Pass w tym tygodniu!
Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać tak wielu nowych rycerzy na polu walki”.
Chivalry 2 has seen over 500k new players since its launch on Game Pass this week!
— Chivalry 2 (@ChivalryGame) October 7, 2022
We're thrilled to welcome so many new knights to the field. ⚔️ pic.twitter.com/AW4ETQmSIl
Zwiększona popularność pozycji Torn Banner Studios nie jest odosobnionym przypadkiem, który może przekonać następne zespoły do Xbox Game Pass. Przypomnijmy, że niedawno wydawca Let's Build a Zoo wspomniał o całkiem przyjemnej sytuacji i większym zainteresowaniu wersją na hybrydową konsolę Nintendo. Po sprawdzeniu strategii ekonomicznej w ramach abonamentu, wielu posiadaczy Nintendo Switchów zdecydowało się na zakup dodatkowej kopii gry.