Unity oferuje demo techniczne z fotorealistyczną jakością obrazu. Pliki na PC i grafika odpalona na XSX
Unity goni Epic Games, podnosząc jakość oferowanej przez siebie technologii. Firma chwali się tym razem imponującym demem technicznym pt. „Enemies”.
Unity po wstępnej prezentacji teasera z marca 2022 roku, opublikowało kolejne, po The Heretic, demo techniczne, prezentujące rozwój silnika firmy, służącego do tworzenia gier, takich jak Subnautica czy Escape from Tarkov. Autorzy dema „Enemies”, które jest już dostępne w formie plików do odpalenia na PC, piszą o znaczących ulepszeniach w procedurach 4D, ogromnych postępach w systemie mesh ludzkiej skóry, nowym shaderze skóry i bardziej realistycznych oczach. Efekt końcowy jest imponujący – postać generowana w 3D w czasie rzeczywistym, wygląda fotorealistycznie. Pierwszy raz tymi nowościami firma chwaliła się w marcu.
W tym miejscu możecie pobrać właśnie opublikowane pliki dema Enemies (z oficjalnej strony Unity). W demie korzystającym z rozwiązań Screen Space Global Illumination (SSGI) oraz Adaptive Probe można skorzystać z DLSS.
Poniżej czeka na was oficjalny materiał wideo od Unity oraz nagranie JSFILM, który sprawdził, jak karta graficzna RTX 4090 radzi sobie z renderowaniem obrazu w demie Enemies. Firma pokazała też, że demo może zostać uruchomione na Xbox Series X (filmik z Twittera).
"Zobaczcie demo Enemies uruchomione na Xboksie. Zastąpilismy ciężkie odgrywanie danych 4D lekkim modelowaniem Ziva, co oznacza, że deweloperzy będą mogli tworzyć wysokiej jakości animacje twarzy, które da sie skalować. Wszystko to jest możliwe dzięki DX12".
Here's the Enemies demo running on Xbox. We replaced the heavy 4D data playback with a lightweight Ziva puppet, which means you'll be able to produce high-fidelity facial animations at scale.
— Unity for Games (@unitygames) November 1, 2022
All of this is made possible by DX12 @MSFTGameDev.#Unite2022 pic.twitter.com/fmxTVt4i4b