EA przeprasza za obrażanie gracza. Firma podkreśla, że poniósł ją hype
Na oficjalnym Twitterze Need for Speed mogliście być świadkami dość zaskakującej dyskusji. Pracownik EA dał się wciągnąć w niepotrzebną rozmowę, która zakończyła się obrażaniem jednego z graczy. Firma opublikowała przeprosiny.
Na początku grudnia odbędzie się premiera Need for Speed Unbound, więc Elektronicy zdradzają kolejne konkrety dotyczące produkcji. Firma publikuje kolejne materiały, a jedną z publikacji postanowił skomentować gracz, który w pewien sposób skrytykował propozycję EA – klienci mogą kupić droższą wersję gry, by 3 dni przed premierą zagrać w produkcję.
Dość niespodziewanie pracownik EA odpowiedział na komentarz następującymi słowami: „milkshake brain” (w wolnym tłumaczeniu „zryta bania”), by następnie podkreślić, że gracz może „płakać” na ten temat lub po prostu „kupić grę za normalną cenę”.
Odpowiedzi zostały bardzo szybko wyłapane przez innych graczy, którzy w dość jednoznaczny sposób określili wiadomości pracownika Electronic Arts, bo trzeba przyznać, że gracz nie powiedział nic złego – wiele osób w negatywny sposób wypowiada się na temat wcześniejszych dostępów do gier oferowanych w droższych wydaniach produkcji.
Po niespełna dobie firma przeprosiła...
„Przyznajemy, że daliśmy się trochę wciągnąć w hype związany z premierą i niektóre z naszych ostatnich odpowiedzi w mediach społecznościowych przekroczyły granicę. Przepraszamy tych fanów, których zdenerwowaliśmy. Poprawimy się. Do zobaczenia w przyszłym tygodniu”.
We admit we got a bit caught up in the hype for launch and some of our recent social media replies crossed the line. To those fans we upset, we apologize. We will do better. See you here next week.
— Need for Speed (@NeedforSpeed) November 23, 2022
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Need for Speed Unbound.