Halo Infinite stracił dyrektora kreatywnego. Twórca po ponad 11 latach odszedł z 343 Industries

Studio odpowiedzialne za markę Halo mierzy się z kolejnym problemem. 343 Industries straciło jednego z doświadczonych deweloperów, który był dyrektorem kreatywnym trybu sieciowego do Halo Infinite.
Halo Infinite wciąż nie wróciło na odpowiednie tory, a 343 Industries musi mierzyć się z następnym problemem. Tom French potwierdził, że po ponad 11 latach postanowił odejść ze studia, w którym w ostatnich latach zajmował się najnowszą pozycją z serii Halo. Deweloper nie ukrywa, że chce rozpocząć „nowe przygody”.
„Po ponad 11,5 roku spędzonym w Halo, dziś po raz ostatni zdejmuję spartańską zbroję i ruszam ku nowym przygodom. To był ogromny zaszczyt być częścią gry, którą tak bardzo kochałem jako gracz i tak bardzo podziwiałem jako programista. Nie mógłbym być bardziej dumny ze swojego czasu w 343”.




After over 11 1/2 years on Halo, I step out of my Spartan armor for the last time today to head off to new adventures. It's been a massive honor to have been part of a game I loved so much as a player and admired so much as a developer. I couldn't be more proud of my time at 343. pic.twitter.com/2CBD7kOPIj
— Tom French (@pardontomfrench) December 2, 2022
Jest to kolejny czołowy deweloper, który w ostatnim czasie zdecydował się opuścić studio Microsoftu odpowiedzialne za markę Halo. Twórcy od lat rozwijali produkcję, która choć na początku zanotowała znakomite rezultaty, to jednak w pewnym momencie zaczęły pojawiać się problemy.
Według plotek 343 Industries chce nawet zmienić technologię i rozwijać swoje kolejne projekty na Unreal Engine, co na pewno mogłoby pozytywnie wpłynąć na zespół – znacznie łatwiej będzie w tej sytuacji znaleźć deweloperów zainteresowanych pracą nad rozwojem IP.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Halo Infinite.