Armored Core 6 Fires of Rubicon bez otwartego świata. Gra nie jest połączona z poprzednimi tytułami
From Software nie tylko zdecydowało się odciąć od gier z gatunku soulslike. Armored Core 6: Fires of Rubicon zaoferuje doświadczenie znane z poprzednich odsłon serii, ale deweloperzy nie chcą zmuszać graczy do poznawania poprzednich produkcji z tego IP.
Hidetaka Miyazaki oraz Masaru Yamamura rozmawiając z redakcją IGN zdradzili kilka ważnych konkretów dotyczących Armored Core 6: Fires of Rubicon. Produkcja nie zaprosi graczy do dużego, otwartego świata, ponieważ deweloperzy skupili się na zadaniach.
Armored Core 6: Fires of Rubicon otrzymało „strukturę opartą na misjach dla pojedynczego gracza”, więc podczas rozgrywki będziemy trafiać do kolejnych fragmentów świata i uczestniczyć w zamkniętych questach.
From Software postanowiło tym razem skupić się na rozgrywce single-player, która jest najważniejszym elementem gry. W Armored Core 6: Fires of Rubicon pojawi się tryb Versus, który pozwoli zainteresowanym dostosować swojego mecha i następnie wyruszymy do walki z innymi graczami, ale tryb fabularny zaoferuje rozgrywkę dla pojedynczego gracza.
Armored Core 6: Fires of Rubicon jest również „zupełnie świeżą, nową historią”, która w żadnym miejscu nie została połączona z poprzednimi grami i nie jest kontynuacją wcześniej wydanych pozycji.