Tomb Raider 4 nie napawa graczy optymizmem: "Amazon jeszcze nigdy nie wydał gry dla pojedynczego gracza"
Wczoraj mieliśmy okazję zapoznać się z pierwszymi szczegółami nt. planu wydawniczego nowej historii Lary Croft. Crystal Dynamics współpracuje z ogromną firmą Amazon, która zajmie się promocją i wydaniem owej gry.
Długo nie trzeba było czekać, aż fani marki Tomb Raider zaczną komentować - choćby na Reddicie - ostatnie informacje. Przeważająca ilość graczy podchodzi z ostrożnością do produkcji. Jest to podyktowane przede wszystkim tym, że tytuł wyda na rynek Amazon stojący za New World czy Lost Ark.
Podane wyżej produkcje to gry nastawione wyłącznie na zabawę sieciową - mają one generować ogromny zysk. Amerykańska korporacja jeszcze nigdy nie wrzuciła na półki sklepowe pozycji, która w pełni skupia się na rozgrywce single-player, co rodzi pewne obawy dot. tego, czy Amazon nie wpłynie na sposób działania Crystal Dynamics.
Mam tylko nadzieję, że nie położą palca na tym, jaki kierunek powinna obrać gra i pozwolą Crystal Dynamics wykonać swoją pracę. - napisał użytkownik MaZ_ na Reddicie.
Warto w tym miejscu przypomnieć o plotkach, które pojawiły się w sierpniu tego roku, a potem zostały usunięte przez twórców. Wynikało z nich, że tytuł skupi się na opowieści Lary, której będą towarzyszyć dwaj bohaterowie - z jedną z kobiet protagonistka ma nawet wejść w romans.