Poznajcie Dissonance - projekt polskiego studia Pixel Melancholy
Pixel Melancholy, to krakowskie studio zajmujące się produkcją „indyków”. Twórcy postanowili zaprezentować Wam efekt swojej pierwszej produkcji – Dissonance. Jeśli zbiórka na serwisie indieGoGo zakończy się sukcesem, to gra zadebiutuje między innymi na PlayStation 4, Nintendo Wii U oraz na PC.
Młode, ambitne studio postanowiło zaprezentować Wam efekt swojej pracy. Z tego powodu już teraz możecie zerknąć na pierwszy screen (w galerii) oraz na zwiastun (poniżej) Dissonance. Tak o grze wypowiada się Michał Wierzbicki - przedstawiciel studia:
"Dissonance, to side-scroller, osadzony w mrocznym, pixelowym uniwersum 2D, czerpiący garściami z gier retro. Mówiąc „retro” mamy na myśli nie tylko retro oprawę, ale także retro poziom trudności. Dissonance to gra, która pozwoli Wam wrócić do czasów, gdy przy starym telewizorze CRT żył NES i SNES! Jednak to, czego tak naprawdę chcemy Wam dostarczyć to przygoda, na której rozwój i historię wpływ będą miały moralne wybory gracza. Z jednej strony – próba uratowania świata – z drugiej jednak – odnalezienie samego siebie i zbawienie dla swojej własnej duszy."
Co wyróżni tę produkcję na tle konkurencji? Różne zakończenia oraz intrygująca historia:
"Dissonance oferuje cztery różne zakończenia, ale aby zamknąć grę jako spójną całość, zapożyczyliśmy rozwiązanie znane między innymi z gier typu Visual Novel – piąte zakończenie: zwieńczenie historii oraz poznanie odpowiedzi na pytania, które przez całą podróż będą gnębić Was jak i głównego bohatera gry. Piąte zakończenie dostępne będzie dopiero po odkryciu wszystkich poprzednich zakończeń."
Jak to często bywa – twórcy zbierają pieniądze, ponieważ kupienie specjalnych devkitów oraz dodatkowych licencji to droga sprawa:
"Nasz produkt chcemy wydać na kilka platform – na PC, konsole PlayStation 4, WiiU oraz konsole przenośne, tj. Nintendo 3DS oraz PlayStation Vita, które są, jako nasz główny cel dodatkowy. Aby udało się tego dokonać, będziemy potrzebowali niezbędnych do tego devkitów oraz dodatkowych licencji, na które to właśnie uruchomiliśmy zbiórkę na platformie crowdfundingowej indieGoGo. Zbiórka trwa od 01.10.2014 do 30.11.2014, a naszym celem jest uzbieranie kwoty 30.000 USD."
Tak prezentuje się pierwszy, oficjalny zwiastunem gry:
Zainteresowanych odsyłamy na fanpage oraz na Twitter, Natomiast pytania możecie wysyłać na adres e-mail: [email protected].