DigitalFoundry przeanalizowało oprawę wizualną DriveClub
Twórcy DriveClub uaktualnili przed chwilą swój profil Facebook, ale niestety nie o informacje dotyczące premiery PS Plus Edition. Pozostaje uzbroić się w trochę więcej cierpliwości. W międzyczasie warto zerknąć na analizę graficzną nowych wyścigów, którą przygotowała niezastąpiona ekipa DigitalFoundry.
DriveClub miało oferować piękna grafikę na PlayStation 4. DigitalFoundry, które ostatnio przyjrzało się Forza Horizon 2, tym razem wzięło pod lupę nowe wyścigi na next-genie Sony.
Ekipa potwierdziła, że gra działa w natywnej rozdzielczości 1080p oraz, ze wyposażona jest w "rozbudowany system anty-aliasingu". Oprócz paru małych potknięć anty-aliasing w grze oceniano jako lepszy, niż w większości innych tytułów z PS4 i XONE.
Jeśli chodzi o framerate deweloperom udało się uzyskać całkowicie stabilne 30 klatek na sekundę - niezależnie od tego, ile wozów znajduje się na ekranie. DigitalFoundry podkreśla, że to znacząca poprawa sytuacji z wczesnych wersji DriveClub, które udostępniane były w 2013 roku.
Zespół zauważył w swoim teście, że świetnie wykonano efekty światłocienia, które renderowane są w czasie rzeczywistym. Zmiany pory dnia i nocy wyglądają bardzo dobrze i realistycznie. DigitalFoundry chwali również bardzo dobre wykonanie dostępnych w grze samochodów.
W takiej sytuacji werdykt może być tylko jeden - to jedne z najładniejszych wyścigów, jakie pojawiły się dotychczas na konsolach. Zespół podkreślił w tekście, że gra stanie się zapewne jeszcze bardziej efektowna po wprowadzeniu zapowiadanych aktualizacji (m.in. dynamiczne warunki atmosferyczne, moduł fotograficzny i replaye).
Zmieniając trochę temat – niestety gracze nadal mają duży problem z połączeniem się z serwerami obsługującymi DriveClub. Miejmy nadzieję, że te niedogodności zostaną jak najszybciej wyeliminowane.