Capcom przeprasza za usunięcie ray tracingu z Resident Evil 2 i 3. Wydawca wyjaśnia sytuację
Wczoraj okazało się, że bez żadnych komunikatów Capcom usunął tryby ray tracingu z pecetowych wydań Resident Evil 3 oraz Resident Evil 2. Japoński wydawca wyjaśnia wreszcie tę dziwną sytuację.
Capcom opublikował wpis na oficjalnym profilu marki Resident Evil, w którym przedstawił następujący komunikat:
"Do wszystkich użytkowników Resident Evil 2/Resident Evil 3 ze Steam:
Jesteśmy świadomi problemów z opcją raytracingu, która nie pojawia się w graficznych opcjach. Przepraszamy za niedogodności, poprawimy to w kolejnej aktualizacji. (…)
Szczerze przepraszamy za problemy." - głosi komunikat wydawcy.
Wygląda zatem na to, że najświeższa aktualizacja Resident Evil 2 i 3, która została wydana 14 kwietnia, zawiera błąd, który spowodował wyłączenie opcji ray tracingu (pisaliśmy o tym więcej wczoraj). Kolejny problem po rzeczonej aktualizacji to brak dźwięku 3D w opcjach. Capcom zamierza wydać patch do Resident Evil 2 i Resident Evil 3 na PC, który przywróci te ustawienia. Warto w tym miejscu przypomnieć, że firma zapowiedziała, że od lipca 2023 roku gry mają otrzymywać oficjalne wsparcie wydawcy wyłącznie w opcji z bibliotekami DX12.