The Last of Us Multiplayer opóźnione! „Niewielka grupa” deweloperów została przy projekcie [Aktualizacja #1]
Nie mamy dobrych informacji dla graczy wyczekujących na The Last of Us Frakcje czy też The Last of Us Multiplayer. Najwidoczniej gra została kolejny raz opóźniona, ponieważ deweloperzy chcą zaoferować jak najlepszą jakość.
Nie możemy mówić o bezpośrednim opóźnieniu premiery, ponieważ Naughty Dog nigdy nie potwierdziło, kiedy chce zaoferować sieciowy The Last of Us, ale... najwidoczniej tytuł przeszedł wewnętrzny poślizg i właśnie z tego powodu nadal nie zobaczyliśmy produkcji multiplayer.
Naughty Dog właśnie wydało oświadczenie, w którym studio podkreśla, że zdaje sobie sprawę z ogromnych oczekiwań społeczności, ale The Last of Us Multiplayer potrzebuje „więcej czasu”.
Fani The Last of Us,
Wiemy, że wielu z Was z niecierpliwością czekało na więcej informacji na temat naszej gry The Last of Us Multiplayer. Jesteśmy niesamowicie dumni z pracy, jaką nasze studio wykonało do tej pory, ale w miarę rozwoju zdaliśmy sobie sprawę, co jest najlepsze dla produkcji. Najlepsze dla gry jest dać jej więcej czasu.
Studio potwierdziło, że zamierza dalej rozwijać sieciową pozycję, a jednocześnie... inne projekty. Wkrótce mamy usłyszeć o nowym „doświadczeniu dla jednego gracza” – bardzo możliwe, że studio pracuje nad nowym IP:
Nasz zespół będzie kontynuował prace nad tym projektem, a także nad innymi grami w fazie rozwoju, w tym nad zupełnie nowym doświadczeniem dla jednego gracza; z niecierpliwością czekamy na udostępnienie wkrótce więcej informacji.
Wiele na to wskazuje, że The Last of Us Multiplayer nie pojawi się na Summer Game Fest. Twórcy nie wydaliby takiego oświadczenia, gdyby przygotowywali się do konkretnego pokazu sieciowej pozycji – w końcu wydarzenie odbędzie się już na początku czerwca.
Czym będzie to nowe doświadczenie single-player? Miejmy nadzieję, że faktycznie w najbliższych miesiącach poznamy nową grę Naughty Dog.
Warto przypomnieć, że początkowo The Last of Us Multiplayer miało zostać dodane do The Last of Us Part II – deweloperzy rozwijali Frakcje, które pierwotnie były planowane jako tryb do gry z 2020 roku.
— Naughty Dog (@Naughty_Dog) May 26, 2023
[Aktualizacja]
Tematem zajął się Jason Schreier, który potwierdza, że Naughty Dog znacząco zmniejszyło zespół odpowiedzialny za The Last of Us Multiplayer:
Jak donoszą źródła, Naughty Dog znacznie zmniejszyło zespół pracujący nad projektem gry wieloosobowej Last of Us. Po prośbach Bloomberga o komentarz, firma opublikowała dziś oświadczenie na Twitterze, w którym poinformowała, że gra została opóźniona.
NEW: Naughty Dog has significantly scaled down the team on its Last of Us multiplayer project, sources say, as it reassesses the game. Following Bloomberg's requests for comment, the company put out a Twitter statement today saying the game was delayed. https://t.co/mHluHOez5O
— Jason Schreier (@jasonschreier) May 26, 2023
Dziennikarz potwierdza, że tylko część deweloperów zostało przy projekcie... a Naughty Dog nawet ocenia rentowność gry.
Sony Group Corp. spowolniło prace nad nadchodzącą grą wieloosobową w swojej wieloletniej serii The Last of Us, ponieważ twórcy ponownie oceniają jej jakość i długoterminową rentowność, według czterech osób zaznajomionych z projektem.
Zespół pracujący nad grą został zmniejszony po niedawnej ocenie, powiedzieli ludzie, którzy prosili o zachowanie anonimowości, ponieważ nie byli upoważnieni do publicznego wypowiadania się. Niewielka grupa pozostaje przy projekcie, podczas gdy firma ponownie ocenia kierunek. Chociaż gra nie została anulowana, wielu jej twórców zostało przeniesionych do innych projektów.
Redaktor Bloomberga wspomina również, że Bungie, które możemy śmiało uznać za ekspertów w sieciowych grach-jako-usługach, zostało „zaproszone do oceny gry”. Według udostępnionych informacji – Bungie wyraziło obawy, że sieciowa pozycja Naughty Dog nie będzie w stanie utrzymać zaangażowania graczy.