Wiedźmin – 3. sezon notuje słaby wynik. Netflix może mieć poważny problem
Na platformie Netflix zadebiutował 3. sezon „Wiedźmina”, ale biorąc pod uwagę wielką promocję i wyłożone miliony na produkcję, serial nie osiągnął wybitnych wyników. Biorąc pod uwagę konkurencję, wynik serialu jest wprost fatalny.
„Wiedźmin” traci widzów z odcinka na odcinek, ale okazuje się, że produkcja nie notuje wielu nowych widzów. Najnowsze dane opublikowane przez Netflix potwierdzają problem historii opracowanej na podstawie uniwersum Andrzeja Sapkowskiego.
Jak już wcześniej informowaliśmy, w pierwszych dniach 3. sezon „Wiedźmina” zanotował 73 mln godzin, ale w drugim wynik spadł do 66,5 mln godzin.
Na pewno warto w tym miejscu wyjaśnić, że duże seriale w drugim tygodniu od premiery osiągają lepszy rezultat względem pierwszego tygodnia – dla przykładu „Królowa Charlotta: Opowieść ze świata Bridgertonów” zgarnęła na start 148 mln godzin, a w następnych dniach 158 mln godzin, by dopiero na trzeci tydzień zanotować spadek do poziomu 82,3 mln godzin.
Sytuacja wygląda identycznie w przypadku „Nocnego Agenta” – 168,7 mln w 1 tygodniu, 216 mln w 2 tygodniu, 130 mln w 3 tygodniu i 90 mln godzin w 4 tygodniu od premiery.
W ostatnim tygodniu na platformie Netflix nie zadebiutował żaden duży, anglojęzyczny serial, więc „Wiedźmin” notując słaby wynik jest nadal najchętniej oglądaną produkcją podzieloną na odcinki.