The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom dalej przoduje w Japonii. Na podium nowość oraz Mario Kart
Sezon ogórkowy trwa i nie jest to żadną tajemnicą. Dużych, międzynarodowych premier obecnie brakuje, więc jest to idealny czas, aby nadrabiać zaległości, bądź inwestować w nieco mniejsze tytuły, których w tych bardziej intensywnych miesiącach nie mielibyśmy możliwości sprawdzenia. W końcu dobroci nie brakuje.
Widać to choćby po ubiegłotygodniowym zestawieniu, które opublikowało Famitsu, a które skupia się oczywiście na sprzedaży gier z tamtego okresu. Na pierwszym miejscu wciąż utrzymuje się najnowsza odsłona przygód Linka! Produkcja właściwie tylko na moment spadła z tronu, ale nie trzeba było wiele czasu, aby wróciła na należną jej pozycję. Zresztą, sprawdźcie pierwszą dziesiątkę:
Sprzedaż gier w Japonii (10.07 - 16.07)
- [NS] Zelda: Tears of the Kingdom – 18 109 (w sumie: 1 759 419)
- [NS] Atelier Marie Remake – 16 101
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 9749 (w sumie: 5 374 273)
- [PS5] Final Fantasy XVI – 8573 (w sumie: 396 472)
- [NS] Minecraft – 6706 (w sumie: 3 192 488)
- [NS] Touhou: New World – 6436
- [NS] Splatoon 3 – 5778 (w sumie: 4 060 001)
- [NS] Nintendo Switch Sports – 5366 (w sumie: 1 125 861)
- [PS5] Atelier Marie Remake – 5078
- [NS] Master Detective Archives: Rain Code – 4975 (w sumie: 69 880)
Jak więc widzicie, nie ma mowy o zaskoczeniach. Na pewno dobrą informacją dla twórców jest drugie miejsce Atelier Marie Remake: The Alchemist of Salburg. Interesujący jest także wpływ najnowszej fali map na Mario Kart 8 Deluxe, które po dłuższym czasie wróciło na podium. Niemniej, chyba nikt nie kwestionuje długowieczności tak znakomitej pozycji od Nintendo. W które z gier z listy graliście?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.