Ratchet & Clank: Rift Apart w nawet 202 fps na PC. Gameplay prezentuje wydanie lepsze niż na PS5
Ostatnia przygoda Ratcheta i Clanka jest najnowszą produkcją Sony wykorzystującą pełny potencjał NVIDIA DLSS 3. Gracze posiadający odpowiedni sprzęt doświadczą rozgrywki w nawet 200 klatkach na sekundę. To zupełnie nowa jakość.
Już dzisiaj kolejni entuzjaści elektronicznej rozgrywki otrzymają możliwość zapoznania się z Ratchet & Clank: Rift Apart, a dla Nvidii jest to znakomita okazja do pochwalenia się jakością pozycji na urządzeniach wyposażonych w najmocniejsze karty graficzne producenta.
Tytuł opracowany przez Insomniac Games oraz Nixxes Software od premiery korzysta z takich technik jak ray tracing w czasie rzeczywistym, NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex czy NVIDIA RTX IO, by przede wszystkim uzyskać jak najlepsze doświadczenie na komputerach osobistych.
Firma ogłosiła, że gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX 4080 i 4090 „mogą doświadczyć rozgrywki w jakości ponad 140 kl./s w rozdzielczości 4K, ze wszystkimi efektami ray tracingu i maksymalnymi ustawieniami graficznymi”. Na zaprezentowanym fragmencie rozgrywki produkcja dobija nawet do 202 fps.
Użytkownicy PC mogą również liczyć na redukcję opóźnień nawet o 48% (NVIDIA Reflex), przyspieszone ładowanie danych (NVIDIA RTX IO), jak również bazujący na sztucznej inteligencji tryb antyaliasingu (NVIDIA DLAA). Ratchet & Clank: Rift Apart odznacza się dopracowanym RT.
Ray tracing – śledzone promieniami cienie, okluzja otoczenia i odbicia światła będą działać z największą możliwą prędkością dzięki dedykowanym rdzeniom do ray tracingu w każdej karcie graficznej GeForce RTX.
Ratchet & Clank: Rift Apart zostanie udostępniony na PC o godzinie 17:00.