Armored Core VI będzie gigantyczny – znamy czas gry. From Software potwierdza tryb 120 fps i kolejne szczegóły
Armored Core VI: Fires of Rubicon będzie kolejną ogromną produkcją zmierzającą w 2023 roku na rynek. Gracze muszą przygotować sporo wolnego czasu, by odkryć sekrety i poznać historię z najnowszej gry From Software.
Już wczoraj mogliście zapoznać się z naszymi wrażeniami z Armored Core VI: Fires of Rubicon, a nawet spojrzeliśmy na długi gameplay. Trwa jednak kolejny etap promocji najnowszej pozycji From Software i kilka redakcji potwierdziło następne ciekawe szczegóły dotyczące gry.
Okami zebrał najważniejsze szczegóły od kilku redakcji i Armored Core VI: Fires of Rubicon ma zapewnić zawartość na 50-60 godzin rozgrywki. Deweloperzy nie potwierdzili, ile dokładnie potrzebujemy czasu na poznanie opowieści, ale możemy śmiało założyć, że jest to czas niezbędny do poznania fabuły z dodatkowymi sekretami.
Gra zapewni znacznie większe i bardziej rozbudowane lokacje – co w zasadzie mogliśmy dobrze zobaczyć na zaprezentowanej rozgrywce. Armored Core VI: Fires of Rubicon będzie pierwszym tytułem From Software z natywną obsługą 120 klatek na PC.
Deweloperzy zadbali o wsparcie ray tracingu w garażu, więc otrzymamy szansę obserwowania dopieszczonych maszyn. Tytuł otrzyma ogromną różnorodność broni, a sprzęt będziemy zmieniać w stacjach bojowych w trakcie misji. Uaktualnienie systemu operacyjnego pozwoli na dostosowanie wyglądu mecha, a stałe ulepszenia zdobędziemy w trybie Areny.
From Software postanowiło także podkręcić akcję i spadek zdrowia wrogów będzie równoznaczny z ich działaniem – przeciwnicy będą bardziej agresywni, gdy będą zbliżać się do śmierci.