Lords of the Fallen rzuca rękawicę Dark Souls. 18-minutowy gameplay pokazuje oczekiwaną od lat produkcję
Długo czekaliśmy na taki materiał. CI Games i HEXWORKS właśnie zaprezentowały długi gameplay z nowego Lords of the Fallen. Gracze mogą sprawdzić 18 minut czystej rozgrywki z produkcji, która może okazać się świetną propozycją dla fanów serii Dark Souls.
Za 78 dni odbędzie się premiera Lords of the Fallen, ale produkcja rodzimego CI Games zmierzy się z naprawdę sporą konkurencją, ponieważ w podobnym czasie zadebiutują między innymi Detective Pikachu Returns (6.10), Forza Motorsport (10.10), Assassin's Creed Mirage (12.10), Alan Wake II (17.10), Marvel's Spider-Man 2 (20.10), Cities: Skylines II (24.10), Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1 (24.10) czy też Alone in the Dark (25.10). Polacy wyraźnie wierzą w swoje IP i 13 października reboot pozycji z 2014 roku trafi na PS5, XSX|S i PC.
Wydawca zdaje sobie sprawę, że należy odpowiednio zaprezentować nowy początek Lords of the Fallen, więc już dzisiaj możemy spojrzeć na bardzo rozbudowany materiał. Film pokazuje tylko kilka z wielu różnorodnych lokacji – warto tutaj zwrócić uwagę, że każda miejscówka jest połączona z co najmniej dwoma innymi lokacjami. Ten system ma zapewnić graczom dużą swobodę w eksploracji.
Obok krainy żywych zwanej Axiom, istnieje jej martwy odpowiednik – Umbral. Każdy z tych wymiarów posiada własne wyjątkowe ścieżki, wrogów, postaci i oczywiście łupy. Wyposażeni w Umbral Lamp gracze mogą przekraczać ich granice, a równoległe światy są na wyciągnięcie ręki. Przejście pomiędzy nimi wiąże się jednak ze zużyciem jednego z dwóch żyć. Ponadto jeśli gracz umrze w krainie żywych, automatycznie odrodzi się dokładnie w tym samym miejscu w krainie umarłych, z jedyną, ostatnią szansą na przetrwanie.
Najnowszy gameplay skupia się na kooperacji, ponieważ w Lords of the Fallen bez problemu zaprosimy do rywalizacji drugiego gracza, by przechadzać się ze znajomymi i wspólnie mierzyć się z wyzwaniami.
W Lords of the Fallen pojawi się także nowy system tworzenia „punktów odpoczynku” – zainteresowani będą mogli stworzyć checkpoint tylko w wybranych miejscach i posiadając niezwykle rzadki przedmiot. Gameplay pozwala również sprawdzić system walki, który łączy w sobie starcia wręcz, umiejętności dystansowe oraz magię.